Trafic organic si lista de rezultate Google
Traficul organic înseamnă de fapt vizitatorii care intră prin căutare în motoare de căutare, precum Google, Bing și altele. Dintre sursele de trafic enumerate traficul organic reprezintă este cea care este o sursă constantă, importantă pe termen lung și reprezintă în general cea mai mare parte a traficului total.
Cel mai folosit motor de căutare este Google cu o proporție de 91.42% din totalul căutărilor pe internet. Acesta este motivul pentru care vorbim în general doar de Google, când vine vorba de motoare de căutare.
De ce nu apare magazinul tău online în lista Google?
În primul rând trebuie verificat dacă nu este prezent în prima pagină doar sau nu apare deloc in lista de rezultate.
Site-ul nu apare deloc in lista Google, ce se poate întâmpla?
În cazul in care site-ul tău eCommerce nu se regăsește deloc în lista de rezultate înseamnă că este o problemă tehnica, ceea ce se poate rezolva în timp relativ scurt.
Dacă in perioada anterioară aveai magazinul online in lista Google, atunci este foarte importantă rezolvarea acestei probleme pentru a mai avea șanse de a relua pozițiile pierdute. În cazul în care problema persistă pentru un timp îndelungat este foarte probabil sa pierzi pozițiile ocupate în perioada anterioară.
Site-ul tău a picat de pe prima pagina Google
Dacă site-ul tău era listat în prima pagină dar acum nu se mai regăsește in top 10 de rezultate, înseamnă că ai picat din acest top, cel mai probabil unul sau mai mulți competitori ți-au luat poziția.
Soluția pentru a readuce un site web în lista Google
În acest caz trebuie să analizăm campania de SEO (Search Engine Optimisation – Optimizare pentru motoare de căutare) dacă exista unul. Pe baza unui audit SEO On- și Off-Site ne dăm seama unde ai pierdut față de competitorii tăi și putem găsi soluția optimă pentru a remedia problema.
În cazul în care nu ai desfășurat încă o campanie SEO, soluția este crearea unei astfel de campanii. Aceasta se realizează pe baza unor cercetări de piață online luând în calcul mai mulți factori, precum: competitori online, cuvinte cheie principale și secundare, conținut magazin online, prețurile produselor, structura magazin online și altele. Prin acestea se realizează o strategie de SEO pe baza căreia se fac lucrările lunare de SEO.